Norge bil >> Bil >> reise >> Content

Avgjørelse å ta en Miami til Key West gjennomgang

Jeg kunne ikke vært mer begeistret for at min familie og jeg bestemte meg for å gjøre spontane beslutningen om å ta en Miami til Key West tur på vår siste ferie til Miami Beach, Florida. Jeg var på ferie sist i Miami Beach med mine foreldre, søskenbarn, onkler og tanter, og kjæresten min. Vi vanligvis komme sammen som dette i Miami Beach hvert annet år. Vi er alle fra Fairlawn, New Jersey, som er i den nordlige Jersey området. Hvilket betyr i løpet av vinteren vår kulde er like brutal som andre steder i landet. Så hele familien min, og jeg ser svært frem til vårt besøk til Sør-Florida når vi får chance.However vi aldri har tatt en Miami til Key West tur. Ikke alle sammen uansett. Vanligvis er disse ferie for oss sist om to uker. Noen mennesker kom senere og noen mennesker forlate tidligere, men det er vanligvis slik det går. Etter den tid denne spesielle ferie rullet rundt og tok fremgangen vi hadde alle funnet oss selv på et tap for ting å gjøre. Vi hadde gjort nesten hver tur og aktivitet som en familie enhet som du kunne gjøre i Miami Beach. Så en kveld som min onkel og jeg gikk til butikken for å få litt vin og øl for alle vi snublet over en turistinformasjon messe. Vi begge gikk inn for å snakke med guiden for å se hva det var at vi kunne gjøre. Han anbefalte til Miami til Key West tur. Dette hørtes ut som en god idé til min onkel og I. Vi skjønte at vi ville overraske alle og vi kjøpte Miami til Key West billetter til alle. Turistguide ga oss en god del fordi han jobbet for et selskap som heter Half Price-billetter. Tur-billetter var veldig billig, og vi var veldig fornøyd med den avtale som vi hadde gjort. Det var 15 av oss alle sammen, så jeg tror det fikk ham til å gi oss en enda bedre avtale fordi han ikke ønsker å miste vår virksomhet. Da min onkel og jeg kom tilbake til hotellet vårt rom vi overrasket alle med den gode nyheten. Alle syntes veldig mottakelige for denne ideen, og de var alle like spent som min onkel og I. Vi informerte alle at vi bør ha en tidlig kveld fordi Miami til Key West turbuss skulle plukke oss opp på vårt hotell på syv o ' klokke i morgen. Dagen etter bussen plukket oss opp rett etter planen. Det var bare en fire timers kjøretur der nede, og vi hadde en flott tid å nyte naturen på turen. Når vi kom dit alle 15 av oss gjorde noen Key West snorkling som var fenomenal fordi vannet var så klart og det var så mange fisk og vakre korallrev å beundre. Etter det gikk vi alle drikker og spiser og vi bare forårsaket generell kaos gjennom hele Duval Street! Ingen av oss kunne komme over hva et morsomt sted Key West var