Norge bil >> Bil >> båter >> Content

Beregning Metoder

Ville det ikke vært flott om vi kunne reise inn i fremtiden og se bakover for å se hvor vi har vært? Hvis vi kunne gjøre at vi kunne se hvor lenge noen jobb tok og bare kopiere den ned. Som det er vi ikke så gjør vi det nest beste. Vi standardisere ting. Det er absolutt ingenting bedre enn erfaring til å vite hvor mye det vil ta å male something.This er en grunn for jobb-kalkulasjon. Og jo mer vi sammenbrudd enheter koster mer nøyaktig bilde vi får når du bruker disse tallene til å beregne en job.After at det er lett nok å telle dører og vinduer, eller måle vegger eller tak. Vi så bare plugge i våre historiske tall for dører, eller ta vår kvadratmeter historisk pris per kvadratmeter og multipliser med vår totale arealet. Måten jeg gjør noe anslag er å ta seg tid til å male et element med svært lite prep gjort. Hvis det er spesielle forhold som gjelder prep så jeg legger det til anslaget som en linje. Som 2000square føtter ytterkledning = $ 312 + skrape og sand = $ 125 = total pris på $ 437. Dette er en enkel måte å fordeler elementene, ellers det blir for komplisert å prøve å standardisere dine historiske data. Vi vil ha en linje for noe av et beløp som ikke kan absorberes i anslaget. På slutten av hver delsum har vi en linje som omfatter tid til å sette opp og forberede et rom. Det er der vi pleier å legge ting som fjerning av bytte plater, liten spackling, rydde opp, drivning og sette alt tilbake together.As vi nevnt før vi hater tid og materiell. Så den aller beste måten å beregne ting som bakgrunnsbilde fjerning er å prøve og se om du kan fjerne litt bak noe eller bare spørre om du kan ta litt av. Sammenlign dette med dine historiske arealet fjerningskostnader og multiplisere det ut. Bakgrunn fjerning kan fortsatt være en fæl film, det er derfor vi alltid gå litt høyt hvis det er unknowns.Imagine maleri seks vinduer alt til brysthøyde, med maling på et lite skritt stigen ved siden av deg, og du står på fast flat jevnt underlag. Nå forestille seg at vinduene er alle minst 15 meter fra bakken. Vi har et konsept som vi bruker hele tiden, kaller vi det på høy tid problemer. Hva dette betyr er i vårt arbeid med å standardisere vil vi si at faktoren å male det første scenariet er en x, eller ingen endring. Det andre scenariet er å telle vinduer og multiplisere med en faktor på 1,2, 20 fot vi bruker 1.6. Du kan bruke noe annet. Ideen om å bruke en faktor som dette, sparer tid i estimering. Vi bruker en lignende faktor ved beregning clapboard ytterkledning eller grus /shake ytterkledning. Vi tar en flat vegg pris og multipliserer det med 12% eller legge 12% til den totale ytterkledning å gjøre rede for tid og materiell ekstra det vil koste å male de synlige kantene av styrene. En annen type av faktor har å gjøre med tekstur. En jevn sheetrock veggen tar mindre tid å male enn en grov tekstur stukkatur veggen. En annen faktor kan være å male murstein som har dype joints.The ide bak denne type av anslaget er å bryte jobben ned i tankene til alle sine brikker i forhold til en maling. Slik at alle seks panel dører tar 20 minutter per side, hvis vi må strippe hver dør så det blir lagt til kostnaden med å male hver dør. Ved å gjøre anslagene denne måten trenger du bare å bekymre seg for tellingen, at du bruker de riktige historiske og vanskelighetsgrad faktorer. Det blir også lett å dobbeltsjekke anslagene på denne måten. Estimatet blir et objektiv øvelse i stedet for en subjektiv estimat basert på løse variabler.
.from:https://www.bilindustrien.com/bil/boats/49038.html

Previous:
Next:

båter